Anti-Antifa BRNO

4 odpovědí to “Anti-Antifa BRNO”

  1. antifa jsou sráči Says:

    Já si myslím, že v Brně je antifa banda sráčů, co nic neumí. Sice jsem ze Středních Čech, ale si myslím, že brněnská Antifa umí jen čmárat graffiti, a nic víc. Smrt ANTIFA !!!

    • HODNÝ PÁN Says:

      V BRNĚ SNAD ANI ANTIFA NENÍ, JSEM TAM BYDLEL 4 ROKY, DO ROKU 2009 A NIC JSEM NEZAZNAMENAL. TAKŽE SE MI NEZDÁ, ŽE BY ANI DĚLALI GRAFFITI, TO SPÍŠ BLANSKO TO BUDE .

  2. antifa Says:

    hej 1.5 ma bit pochod v brne nacko vese chystaji jetu nekdo s antifi pujde ne proti nackum damese do hromasdi co nato dame tem debilnim nackum afa antifa

    • widerstandstreetart Says:

      😀 Velmi inteligentní příspěvek! Pro upřesnění – tento rok se demonstrace koná v Praze a na téhle stránce moc antifašistů nenajdeš…😀 A jinak, klidně se 1.5. v Praze ukažte, budeme se těšit🙂

Napsat komentář

